![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
| Supreme Commander Live Forums » Portal Forums » Non English Discussion » Dutch » Replay's Bekijken HOE?! |
| Dutch Discussies in het Nederlands |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 (permalink) |
|
|
Goeiedag
Nadat ik SC paar keer had gespeeld,wou ik toch graag een paar replays bekijken. Ik klikte der een luk raak aan en wou hem bij replays saven maar die kon ik nergens vinden Waar moet ik hem anders in saven? of heb ik gewoon weg niet goed gekeken? Groet Disaster ![]() |
|
|
|
|
|
Sponsored links
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator
|
De map waar je de savegames en replays kan bekijken bevind zich op een nogal moeilijke plaats! Laten we het voor sommige mensen dan maar vlug wat gemakkelijker maken
Eerst en vooral komt het makkelijker als je ervoor zorgt dat je verborgen mappen kan zien. Dit doe je als volgt: - open een willekeurige map - klik op extra - kies voor mapopties... - kies de tab 'weergave' - onderaan plaats je het bolletje in 'verborgen bestanden en mappen weergeven' - OK De opgeslagen bestanden voor SupCom vind je terug op: C:\Documents and Settings\<hier uw computernaam>\Local Settings\Application Data\Gas Powered Games\SupremeCommander
|
|
|
#5 (permalink) |
|
|
Ok thx was al aan het zoeken
En nog iets als ik een replay bekijk dan zie ik dat ze alles al van te voren uit stippelen(dus alle gebouwen die nog moeten komen zie je al maar dan in het groen)Kun je dat met een knop doen of hoe wat? Ik weet wel dat je met bijv mass extractors gewoon de muis knop moet vast houden en je hebt der een paa maar hoe zit da tmet gebouwen? |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Moderator
|
Inderdaad...
De meeste spelers, houden de SHIFT toets de hele wedstrijd in... Gebouwen queuen en dan upgraden, en vervolgens queuen gebaseerd op de upgrades zorgen ervoor dat je soms al dingen aan het plannen bent van de T3 fase terwijl dat je zelf nog in T1 bezig bent. erg handig... en als je dan nog eens eerst je Commander laat ergens naartoe lopen en dan rond hem gebouwen opsomt, dan gaat alles nog rapper omdat je commander niet steeds in de weg loopt. ![]()
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Junior Member
|
Je kunt replays gewoon downloaden en saven. Dubbelklikken om de te openen en dan start Supcom gewoon op. Maakt niet uit waar je ze neerzet.
Die lastige plek waar Supcom standaard je replays neerzet (c:\document and settings\...blabla) kun je in GPGNet gewoon wijzigen in een locatie naar keuze (bv. e:\games\supcom\replays) ![]() |
|
|
|
|
|
|