![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
| Supreme Commander Live Forums » Portal Forums » Non English Discussion » Dutch » Voor iedereen die geen netwerkproblemen heeft |
| Dutch Discussies in het Nederlands |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
|
Help mij.
Ik zit zelf bij XS4ALL en heb een SpeedTouch 716v5 router/modem. Nu schijnt dat een symmetrical NAT router te zijn die volgens de readme.txt van SupCom dus niet goed ondersteund wordt. Dit levert voor mij en een vriend van mij inderdaad de nodige connection problemen op. Resultaat: we kunnen wel LANnen, maar niet online spelen. Trying to connect is alles wat we zien. Ik kan een custom game hosten en dan kunnen allerlei mensen mij joinen, en dat geldt ook voor hem, maar elkaar kunnen we niet joinen. Hij heeft dezelfde provider, modem en settings als ik. Als ik andere custom games al kan joinen (zo'n 1 op de 5), dan vind ik daar al snel nil ping users tussen. Mijn vraag aan jullie: welk modem / router gebruiken jullie en hoeveel problemen hadden jullie met het configureren? Als jullie een Speedtouch hebben en gewoon probleemloos custom games kunnen joinen, hoor ik uiteraard graag hoe je dat geconfigureerd hebt! Any help is welkom, we worden al die problemen behoorlijk zat. Alvast bedankt! |
|
|
|
|
|
Sponsored links
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Junior Member
|
Hoi,
ik heb een Linksys WRT-54G v5 router en die had die problemen ook, zelfs als ik DMZ instelde! Als ik met vrienden op GPGnet ging spelen hing ik mn pc direct aan de modem met een kabel. Ik heb nu DD-WRT firmware op de router geflashed. Kan gewoon de porten forwarden en heb geen connectivity problemen meer. ![]() |
|
|
|